duminică, 17 august 2014

Sa fiu din nou din nou doar un copil...

                               


Candva  m-am pierdut  pe un  camp cu flori
In amintiri fara culori
Si nici nu  banuiam cumva
Ca cerul se intuneca...
`
Am facut balonase de sapun
S-au inaltat mai sus de stele,
Zambeam stingher privind la ele...
Am vazut si vise cum apun,
In ploi de lacrimi si fiori
Cu mii de fluturi calatori...

Peste campiile batute de anotimpuri,
La o eterna cale de rastimpuri
A mai apus un curcubeu ,
Mi-e dor sa alerg si sa ma joc pe afara,
Mi-e dor sa simt in parul meu
Parfumul florilor de primavara...

In rasaritul purpuriu,
Ce-a disparut prea timpuriu
Am cautat sentimente pierdute,
Am gasit doar umbra stelelor cazute...

                                              

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu